Σήκω ψήφισε κουκλί μου!


Αύριο έχουμε εκλογές στην Τουρκία. Κι όμως, δεν είμαι σε θέση να διατυπώσω εμπεριστατωμένη άποψη για το τι συμβαίνει στον πολιτικό στίβο της χώρας, τι θα αλλάξει τη Δευτέρα αν δεν επικρατήσει (μάλλον απίθανο) το νυν κυβερνών κόμμα ή πώς θα πορευτεί από δω και πέρα αυτό, με αυξημένη πλέον ή μη πλειοψηφία. Για να σας πω την αλήθεια, δεν ξέρω ποιό σενάριο θα ήταν το καλύτερο να επαληθευτεί. Είδατε; Δεν είμαι και τόσο παντός επιστητού όπως νομίζατε μερικοί. Αυτό που ξέρω όμως, είναι ότι το τραγουδάκι του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) του νυν πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντο(γ)άν, μου 'χει κολλήσει για τα καλά! Σκάει από παντού: τηλεόραση, ραδιόφωνο, βανάκια με μεγάφωνα στο δρόμο!

 

Mέχρι και στον ύπνο μου άρχισα να το ακούω!


Ένα άλλο όμως ενδιαφέρον, από πολιτισμικής άποψης, τηλεοπτικό σποτ είναι το παρακάτω, στο οποίο είχαν δεν είχαν οι φίλοι μας οι Τούρκοι, το έριξαν στο αραμπέσκ και το ντιριντάχτα. Μπιρ νταχα λένε και ξαναλένε νταβουλτζήδες, τσεμπερούδες, παππούδια, τεκνά, χορευτές με βράκες, κυρίες και κύριοι με μπίζνες ατάιρ, μια φορά ακόμα ας δώσει ο Αλλάχ, να ξαναβγεί ο κυρ Ταγίπ και τί στον ντουνιά!


Αλλά πού να συγκριθεί με το δικό μας το κλασσάτο, το Κάρμινα Μπουράνα θα μου πείτε! "Ναι...είδαμε πόσο μας ωφέλησε κι εμάς, η κλασσική μουσική!", ακούγεται μια φωνή απ' το βάθος...

1 comment:

Anonymous said...

Α οκ υπάρχουν και χειρότερα :)

Ευτυχώς εδώ τις γλυτώσαμε τις εκλογές.

Related Posts with Thumbnails