Στο παρατσάκ να το χάσω!



Κάποιος από σας δεν θα χλαπάκιαζε τελικά τα λουκουμάκια,
επειδή εμ άργησα να φτάσω στο ΕλΒελ, εμ η ουρά ήταν ίδια με το Σινικό Τοίχος (δεν έβλεπες που τελειώνει!).



Το ασυγχώρητο λάθος μου βέβαια, ήταν που έπιασα και την πάρλα με τις μεσόκοπες πωλήτριες των duty free-να μην πάω και με άδεια χέρια βρε παιδιά!

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω; Να με φωνάζουν τα μεγάφωνα για immediate boarding!

Δυστυχώς, στα 2 λεπτά που πρόλαβα να συνδεθώ στο δωρεάν wifi δίκτυο του αεροδρομίου, δεν κατάφερα να στείλω ποστ, συγχωρέστε με.

Όσο για τις φωτό από το εσωτερικό/εξωτερικό του αεροπλάνου, έπρεπε να πέσω χαμηλά για να τις τραβήξω, μιας και στα κακόβουλα σχόλια ενός μαλιούφα (ακούς κοτσίδα 1 εβδομάδα πριν από το 2009!), ότι «λύσσαξα με τις φωτό», δικαιολογήθηκα ότι είναι η πρώτη φορά μου σε αεροπλάνο, οπότε να μου επιτρέψει να την απαθανατίσω. Ποιός, εγώ! Άντε να μην του τρίψω στα μούτρα τα 3 γεμάτα σφραγίδες διαβατήριά μου (λέμε τώρα), και του τραβήξω και την.. κοτσίδα!





Σημειώνω ότι το φαγητό της Ολυμπιακής θα μπορούσε να γράφει πάνω play mobil (για τόσο πλαστικό μιλάμε) και οι αεροσυνο-δούλες, έκαναν διαγωνισμό ποιά θα κάνει τη μεγαλύτερη τσιχλόφουσκα. Κοσμιότης μηδέν. Προτίμησα τον "Εθνικό μας Αερομεταφορέα" (που είναι οι εποχές που ο Guy Laroche έραβε τις στολές;), γιατί δε με βόλευε το δρομολόγιο επιστροφής των Turkish Airlines.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Συγχωρέστε με αν στον browser σας οι φώτο μου εμφανίζονται μπερδεμένες σε σχέση με το κείμενο, αλλά η στην 10' οθόνη του Asus μου, δεν μπορώ να προβλέψω πως θα φαίνονται στη δικιά σας οθόνη:((. Θα το διορθώσω το βράδυ από τον υπολογιστή του Emrah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails