Kardesimsin Alexis (Αδερφέ μου Αλέξη)

Όταν πρωτοείδα την κλούβα έξω από το Ελληνικό Προξενείο στην Ιστικλάλ, με τους οπλισμένους αστυνόμους να περιφρουρούν το κτίριο, μου έκανε εντύπωση. Μετά θυμήθηκα, για τα μικροεπεισόδια που συνέβησαν έξω από αυτήν.

Κατόπιν, συζητώντας με φίλους, αλλά και άλλους Τούρκους, οι περισσότεροι εξ αυτών, εξέφρασαν την έκπληξη (ίσως και κάποιο θαυμασμό), για την αγανάκτηση που προκάλεσε ο σκοτωμός του Αλέξη. Χαρακτηριστικά, μου έλεγαν: «Εδώ, σκοτώνουν κάθε μέρα αθώο κόσμο, αλλά κανείς δεν μπορεί να βγει στους δρόμους να διαμαρτυρηθεί!»

Δεν παίρνω θέση, απλώς παραθέτω μια πληροφορία.

2 comments:

Anonymous said...

Se prolave allos http://kardesimsinalexis.blogspot.com/

Pali kala pou evales tin arxontomoutsounara sou dipla kai kseroume oti isoun ontws ekei!

Angelik said...

Τέλειο! Αυτο το ειχα δει και εγω!
και ήθελα να το βγάλω φωτό γιατι πολύ μου είχε αρέσει. αλλα είχα προβλήματα με την φωτογραφική.
Σε ευχαριστώ Αγγελή μου.

Related Posts with Thumbnails