Ανάσταση στην Αγία Τριάδα

Αν και μακριά από την οικογένεια και τους φίλους μου, το πλήθος των Ελλήνων στους δρόμους και τις εκκλησίες της Πόλης με ξεγέλασε.



Το βράδυ της Ανάστασης επισκέφτηκα με τη Michele, τον Benno, την Barbie και τη Μιμίκα την εκκλησία της Αγίας Τριάδος Ταξιμίου. Πρώτα βγήκε το Άγιο Φως, και σε λίγο ο ιερέας άρχισε να διαδίδει το αισιόδοξο μήνυμα: "Χριστός Ανέστη!". Μην περιμένετε βεγγαλικά και πυροτεχνήματα. Όλα έγιναν με τη νηφαλιότητα που τους αρμόζει.




Δυσκολεύτηκα να βρω άλλους κατόχους κόκκινων αυγών, αλλά όταν βρήκα..νίκησα ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ! Έσπασα 7 αυγά!!



Τότε άρχισαν να αμφισβητούν την φυσική προέλευση του ανίκητου αυγού μου, και φοβόταν να με αντιμετωπίσουν!



Όπως τους διαβεβαίωσα, το αυγό μου ήταν απόλυτα φυσικό, πλην όμως μου το έδωσε ένα "αγιασμένο" χέρι. Περισσότερα δεν μπορώ να πω!

Χριστός Ανέστη φίλοι μου, Χρόνια Πολλά!

ΥΓ: Κάποιες από τις παραπάνω φώτος, μου τις έστειλε ο Benno.

No comments:

Related Posts with Thumbnails