τρία χρονάκια κάθουνταν


Μια του μπλόγκερ (ήμουν αθώος τότε)
Δυο του μπλόγκερ (ήμουν ερωτευμένος τότε)
Τρεις και η καλή του Πόλη! (τι καλά που είμαι ακόμα εδώ!)


Σήμερα κλείνουμε τα τρία χρόνια. Τα κλείνει το μπλογκ βασικά, και μαζί τα κλείνω εγώ που πασπατεύω το πληκτρολόγιο, τα κλείνετε κι εσείς που η Πόλη είναι η αγάπη σας, η μανία σας, το απωθημένο σας, υπήρξε η πατρίδα σας ή θα γίνει στο μέλλον. Όλοι μαζί σαν ξερόφυλλα στα σκονισμένα χάνια Της, έρμαιοι των αέρηδών Της. Για να δούμε που θα μας σύρει και φέτος η Τρελή...

11 comments:

Maria Hinni said...

Na mas zisei....na ams ziseis kai na sunexiseis na grafeis!!!:) se diavazw anellipws!!:) filiaaa pollaaa kales giortes na exoume, gemato ekplixeis!!

Angelis said...

Μαράκι μου σ' ευχαριστώ πολύ!

Πρώτα απ' όλα για τη ζεστή φιλία που τόσο απλόχερα μου χαρίζεις, δευτερευόντος που συνεχίζεις να με διαβάζεις όλα αυτά τα χρόνια:)

Πολύ σε αγαπώ, να το ξέρεις...

αναστασης said...

Καλά που υπάρχεις και εσυ , ο σύνδεσμος μας με την Πόλη μας.
Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές
Κοντεύει η ώρα που θα πιούμε καφέ στο μπανταμαντμα(ελπίζω να το λέω σωστα).
Φιλιά απο τη Γεωργία
Αναστάσης

Γιάννης Χρ. said...

Να μας εκατοστήσει το blog..και εσύ να συνεχιζείς να έχεις το κουράγιο να μας μεταφέρεις 'εικόνες'...
Ανυπομονώ να δώ τα προσεχή χρόνια...(έλα μην κάθεσαι..βγες έξω και κανε ανταπόκριση :) )

Conna said...

Χρονια Πολλά για τα γεννέθλια και εύχομαι να συνεχίσεις να μας ενθουσιάζεις με τα γραφόμενά σου.

Καλές Γιορτές !

Pandespani said...

i arxi einai, xronia polla Angeli mas

evaggelya said...

Χρόνια πολλά, Αγγελή, και σε σένα και στο μπλογκ. Να συνεχίσεις να συλλέγεις μυρωδιές, μουσικές, αέρηδες, θρύλους, μυστικά, αγάπες και λουλούδια απ' την Πόλη. Και να μας στέλνεις τ' αποστάγματα. Φιλιά.

ΠανΚαπ said...

Χρόνια πολλά για τις ημέρες, και ακόμα περισσότερα για τα γενέθλια του blog.
Με λιγότερη τεμπελιά. Όπως γνωρίζεις μας έχεις κακομάθει.

Γιάννης Χρ. said...

Πέστα αγόρι μου(ΠανΚαπ) γιατί εμένα με λέει γκρινιάρη όταν του τα λέω :)

Angelis said...

Ευχαριστώ πολύ για την ώθηση που μου δίνετε!

Όσο για σας τους 2 τελευταίους, άμα σας πιάσω από το αυτί θα σας πω εγώ, που τεμπελιάζω!!

Γιάννης Χρ. said...

Εγώ πάντως θα σου δώσω αυτήν την χαρά τέλη του μήνα :) από το αυτί να με πιάσεις..την μύτη όμως να μου την αφήσεις ελεύθερη γιατί δεν θέλω να χάσω τίποτα απο τις μυρουδιές της πόλης...

Related Posts with Thumbnails