σα να μπαίνει η Μπαχάρ


Μιας και αρχίσαμε με τις Γιουροβίζες, σειρά έχει τώρα μια δικιά μας. Όλα κι όλα, μπορεί να μην πήρε την πρωτιά 20 χρόνια πριν, μα κάθε που ανθίζει η φύση το θυμάμαι το Σοφάκι. Την Άνοιξη, ως χαμογελαστούλα που είναι, τη λέμε Μπαχάρ στα τουρκικά ή ακόμα πιο συγκεκριμένα Ιλκ (Πρώτη) Μπαχάρ για να τη διαχωρίσουμε από τη μελαγχολικιά αδερφή της την Σον (Τελευταία) Μπαχάρ, δηλαδή το Φθινόπωρο. Κοίτα να δεις σύμπτωση δε, σήμερα που επιστημονικώς είναι και η πρώτη μέρα της νέας εποχής, είδα ένα καφτάνι να χορεύει μες στην τρελή χαρά.

creating gif

Από τη μια ο ερχομός της Άνοιξης, από την άλλη το αέρινο τούλι στους ώμους της αοιδού το βράδυ του τελικού, άρχισα τις τσιρίδες στο Καράκιοϊ.



Καλή Άνοιξη σας εύχομαι λοιπόν, λουλουδάνθιστη διάθεση κι ευωδιαστούς έρωτες. Αν όχι τώρα, πότε;

7 comments:

mela pita said...

Γεια σου Αγγελίνο! Επίκαιρο όπως πάντα το post αλλά μικρό βρε παιδί μου...δε σε χορταίνουμε!συν το ότι το ίδιο τραγούδι το είχε νοσταλγήσει κι ο άντρας μου τις προάλλες και τώρα, βρίσκοντας πάτημα, μου το κοπανάει συνέχεια κι έχω πάθει χρονομηχανίαση! φιλάκια και θέλουμε κι άλλες εικόνες από καφτάνια καθώς θα μπαίνει το καλοκαίρι. Αυτά κι αν είναι επίκαιρα!

FairyNeraida Hyacinthie said...

Wow..! Πάτησες μία από τις ευαίσθητες χορδές μου.. Όχι τόσο με το τραγούδι (το οποίο παραυτα λατρεύω- η μουσική του πάντα με "τσίτωνε" ευχάριστα..!), όσο με την εικόνα του κεχριμπαρένιου καφτανιού! Έχω αδυναμία στα έθνικ ρούχα! (γυναίκα.... τι άλλο να περιμένεις, ε??) Πάντως, προσωπικά, αν και το να λέω "ήρθε η Άνοιξη" μου ακούγεται ωραίο και αισιόδοξο, ταυτοχρόνως με κάνει να θυμάμαι ότι πλησιάζει το καλοκαίρι και κατ'επέκταση η ζέστη την οποία ΜΙΣΩ!! Είμαι άνθρωπος του χειμώνα! ;)

Βασιλική said...

Αγγελή γειά σου! Αν κ έχουν ψιλό-πιάσει οι ζέστες εδώ στην πρωτεύουσα, κ έχουν ανθίσει σχεδόν τα πάντα, η Ilk Bahar θα έρθει για μένα όταν ανοίξουν οι πολίτισσες τουλιπίτσες που επιτέλους φύτεψα στις γλάστρες μου! Όσο θυμάμαι οτι τραβολογούσα τον αγαπημένο πατέρα εν μέσω χιονόνερου κ τσουχτερού κρύου να βρούμε τα πιο περιέργα χρώματα κ σχήματα στην αιγυπτική αγορά, ανυπομονώ ακόμα πιο πολύ να δω τα μπουμπούκια για τα οποία πατέρας και κόρη γίναμε μουσκίδι κ παρολίγον μαρμαρωμένοι απο την παγωνιά! Είναι αλήθεια οτι σε περίπτωση "μάπα" βολβού οι τουρκάλες πελάτισσες κυνηγάνε τον έμπορο που τους τον πούλησε?? ρωτάω καθώς είχα μια τέτοια πληροφορία κ θα ήθελα να το διασταυρώσω παρακαλώ!
Στην περιπτωσή μου, επειδή το έχω πάρει πολύ πατριωτικά, 1. γιατί μ' αρέσουν πάρα πολύ, 2. γιατί είναι η πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω το δικό μου μίνι-κηπάκο κ 3. λόγω της ταλαιπωρίας που προαναφέρθηκε, αν δεν ανθίσουν σίγουρα θα έρθω εκεί να κ θα τον κυνηγήσω!
Παρεμπιπτόντως δεν κάνεις κ κανένα postaki με το φετινό φεστιβάλ τουλίπας?? Που καλά θα ήταν να ερχόμουν αλλά επειδή δεν το βλέπω, θα χαιρόμουν να μας το παρουσίαζες με τον μοναδικό κ ιδιαίτερο -πάντα- τρόπο σου!!
pleeeeeaaaaaseeeeeee!!!

φιλάκια!

Angelis said...

καλή μου μ,

πόσο χαίρομαι που δε με χορταίνετε! αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. η μαμά μου μου με δασκάλεψε. για να παραμένω ποθητός λέει, πρέπει να αφήνω κάτι για το επόμενο ποστ:)

πέρα από την πλάκα τώρα, πότε μου βγαίνει να γράψω πολλά και πότε λίγα, δεν το κοντρολάρω, μη νομίζεις!

Νεραϊδούλα,

Και μένα μ'αρέσουν τα καφτάνια, αλλά θα τα χαλάσουμε με τα κρύα! Δώσε μου καύσωνα αν είναι να τουρτουρίζω με τα χιόνια. Θέλω να ιδρώνω, όχι να παγώνω!

Βασιλική μου,

Σου εύχομαι να χαρείς τις πιο όμορφες τουλίπες του κόσμου! Τόσος κόπος και μουσκίδι οφείλει να ανταμειφθεί!

Θα φροντίσω να επισκεφτώ πάντως κάποιο από τα πάρκα κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ. Και μένα μ' αρέσουνε πολύ!

Angelis said...

Και κάτι ακόμα Βασιλική,

Αν πάλι δε σου ανθίσουν, έλα εδώ να πάμε μαζί να τους περιλάβουμε τους παγαπόντες!

ΠανΚαπ said...

Καλώς την τη Βασιλική μας, με το σεντονάκι και τις τουλίπες της.
Συγκινημένος από το «αγαπημένο πατέρα», εύχομαι οι Πολίτισες τουλίπες να μη νοιώσουν ξενιτιά στην Αθήνα και να ξεδιπλώσουν όλη την ομορφιά τους, μεταφέροντας Πολίτκη αίσθηση στα μπαλκόνια σου.

Αγγελή, δεν θέλω επιθετικότητες και αιματοχυσίες. Ευτυχώς, εξ όσων γνωρίζω, η Βασιλική χάρισε πολλούς βολβούς και σε πιο έμπειρες ανθοκαλλιεργήτριες. Έτσι σε περίπτωση που δεν θα έχει την επιθυμητή επιτυχία στο κηπάκι της, θα υπάρχει και συγκρίσιμο δείγμα, ώστε να μπορεί να τη γλιτώσει από τα εκδικητικά σας ένστικτα ο μπαρμπαΧασάν από το Γενί Τζαμί.

Διπλή Συγκίνηση.
Μόλις διαπίστωσα ότι μετά τον μαρμαρωμένο Βασιλιά, παρά λίγο νάχουμε και μαρμαρωμένο πατέρα στην Πόλη (έστω και από παγωνιά). Οποία τιμή!!! Θα είχες ένα ακόμα αξιοθέατο να δείξεις στους αναγνώστες σου.

Φιλιά

Angelis said...

Ωχχχχ, τώρα κατάλαβα ποιά είσαι βρε Βασιλική!! Η όμορφη κόρη του Πανκαπάκου που τα πίναμε (και τα τρώγαμε πριν κανά μήνα στην Πόλη)!!

Πόσο χαίρομαι που το μπλογκ είναι τελικά για όλα τα γούστα! Και για εργένηδες και για οικογένειες και για μποέμηδες και για όλους!

Πανκαπ μου, ειδικά τώρα που η Βασιλική είναι και δικό μας κορίτσι, θα το κάνω λίμπα το λουλουδοπάζαρο αν δεν ανθίσουν οι τουλίπες της!

Related Posts with Thumbnails