πάλι(ς) ξεκίνημα

Όπως σε κάθε μετακόμιση, έτσι και στην τελευταία (για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε, αν δεν το κάνατε ήδη, το προηγούμενο post και τα σχόλια του), είχα τις αναμενόμενες και όχι μόνο απώλειες. Αυτήν τη φορά ξέχασα 5 μπουκάλια εκλεκτό κρασί από τους αμπελώνες της Δράμας, κέρασμα του γενναιόδωρου ορθοδοντικού μου. Ευτυχώς, ο David που μεταφέρθηκε από τον κάτω όροφο στο διαμέρισμα, δεν πίνει αλκοόλ και θα διασωθούν μέχρι να αξιωθώ να τα μαζέψω.

 

Η πιο σημαντική χασούρα όμως, ήταν το CD των Windows XP (ειδική έκδοση για τους Asus eee), το οποίο δε έβρισκα ούτε στο νέο, ούτε στο παλιό σπίτι και το οποίο χρειαζόμουν για να κάνω format στο άρρωστο υπολογιστάκι μου που τα 'παιξε, ξεροβήχοντας και κάνοντας απανωτά reboot. Κι όταν για καλή μου τύχη η Ιπέκ (η Ιπέκ και η Σταυριανή είναι πλέον οι συγκάτοικοι μου) προέκυψε ότι έχει το ίδιο pc, άρα μπορούσα να δανειστώ το δικό της CD, τότε ανακάλυψα ότι δεν έβρισκα το εξωτερικό DVD player για να το τρέξω! Αυτό με τη σειρά του, το είχα ξεχάσει στο πορτ μπαγάζ του αμαξιού του Μουράτ, του φίλου που αγγάρεψα για να μεταφέρω τα προικιά μου! Για να κορυφωθεί η γκαντεμιά, ο Μουράτ είχε μόλις μετακομίσει από το κοντινό Mecidiyeköy που έμενε για χρόνια, στο Küçükçekmece, δηλαδή στου διαόλου τη μάνα και κατεβαίνει πια σπάνια στο Τάξιμ! 
 

Κόντευα να τρελαθώ, μιας κι όλα αυτά δεν τα ήξερα από την αρχή για να πάρω την απόφαση να το πάω σε ένα μάστορα και να τελειώσω, αλλά μου εμφανίζονταν ένα ένα. Όταν τελικά συγκέντρωσα όλα τα αναγκαία εργαλεία για να διορθώσω το πρόβλημα, το μόνο που κατάφερα ήταν να το επιδεινώσω! Δεν ξέρετε πόσο στοίχισε στην ανυπόμονή μου φύση, που δεν μπορούσα να σας γράφω τα νέα μου στο μπλογκ, αλλά και η γενικότερη αποχή μου από τον εθιστικό ιντερνετοδιάολο! Αν και τελικά επιβίωσα, φοβήθηκα που κατάλαβα πόσο κολλημένος είμαι με την εικονική ζωή. Ας ελπίσουμε ότι δε θα με βρει άλλο κακό, σας ζητώ και πάλι συγνώμη για την (δικαιολογημένη) απουσία μου. Εύχομαι  να με διαβάζετε από τις  σεζ λονγκ που λιάζεστε, παστωμένοι στα λάδια με άρωμα ανανά, πίνοντας παγωμένα κοκτέιλς και τρώγοντας αφράτους λουκουμάδες με ζάχαρη. Κάποιοι δεν είμαστε το ίδιο τυχεροί, ακόμα κι αν ζούμε στην ωραιότερη Πόλη του Κόσμου! 

 
 www.calibre.net.nz

6 comments:

Γιαννης Χρ. said...

Να παίξεις joker ή εάν εκεί δεν έχετε,να κατέβεις istiklal και να πάρεις κανένα ξυστό :-b
Mε τέτοια τύχη που έχεις μπορεί εκεί να φανείς πιο τυχερός :)Εγκυκλοπαιδικά πάντως, μπορείς να φτιάξεις και ένα usb stick όπου να περιέχει τα windows και τους σχετικούς drivers και να γλυτώσεις στο μέλλον από τέτοια θέματα.Το έχω κάνει για το δικό μου το Asus.
Πως πάτε εκεί? Ζεματιέστε?..Γράψε μας και κανένα άλλο νέο..αποκλείεται να μην πήγες κάπου...

ΠανΚαπ said...

Καλώς μας βρήκες και πάλι. Εύχομαι να τελειώσει εδώ η γκαντεμιά.
Όσο για τα κρασιά, λαμβάνοντας υπόψη και την προϊστορία τους, μήπως είναι μήνυμα από τον Αλλάχ, να το γυρίσετε σε μουσουλμανική πόση; Τσάγια, αριάνια, μπόζα, τουρσόζουμα, Cola Turka κλπ, ξέρεις εσύ. Πάντως όταν τα πιείτε, κάντε το γνωστό για να χαρούμε και να επαναλάβουμε.
ΠανΚαπ

Ερμής said...

Καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα. Η μετακόμιση πάντα δίνει μια ώθηση για δημιουργικές αλλαγές στη ζωή μας. :)

Angelis said...

@Γιάννης

Kazi Kazan το λένε εδώ το Ξυστό:) Όπως όταν είμαστε καλά, δεν περνά απ' το μυαλό μας ότι μπορεί να αρρωστήσουμε, έτσι κι εγώ νομίζω ότι ο υπολογιστής μου θα ζήσει αιώνια!
Κάνει ζέστη, αλλά μη φανταστείς σαν της Αθήνας! Χτες το πρωί να φανταστείς, έβρεξε κιόλας.
Θα γράψω βρε ανυπόμονε! Τι λες εσύ; Εγώ δεν θέλω;

@ΠανΚαπ

Μακάρι βρε ΠανΚαπ μου:)
Καλά κάνω εγώ και δεν πολυπίνω! Ας όψεται βέβαια..η παρέα!

@Ερμής

Θενκς, να είσαι καλά!
Για να δούμε τι θα μας φέρει το νέο ξεκίνημα λοιπόν..

Imamis said...

Αφού έκανες αλλαγή στην ζωή σου μήπως ήρθε ο καιρός να γνωρίσεις τα Linux ?
http://linuxmint.com/
http://www.ubuntu.com/

Angelis said...

Λες ρε Ιμάμη;

Πολύς κόσμος τα χρησιμοποιεί, αλλά μήπως θέλει να είσαι χακεράς;

Related Posts with Thumbnails