Ο λόγος για τους διαφημιστές, των οποίων η αγωνία έγκειται στη διατήρηση των πωλήσεων και των κερδών των εταιριών υψηλά, ακόμα και κατά την περίοδο του Ραμαζάν, όπου ο καταναλωτισμός μετριάζεται (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε). Στις ιδιαίτερα έξυπνες ρεκλάμες τους προβάλλουν σημαντικές αξίες όπως η εγκράτεια, η αλληλεγγύη, η δεμένη οικογένεια ή η φιλία, ώστε να μας χτυπήσουν στο φιλότιμο, να μας θυμίσουν τα παιδικά μας χρόνια, με σκοπό να μας προσελκύσουν στο εκάστοτε προϊόν.
Σ' αυτό το διαφημιστικό σποτ για παράδειγμα, ο συμπαθής νέος με το "σπινθηροβόλο" βλέμμα περιμένει καρτερικά τη δύση του ηλίου, ώστε να απολαύσει το λαχταριστό μπουτάκι:
Το παρακάτω βίντεο μάλλον προορίζεται για μουσουλμάνους της Ασίας (μήπως Μαλαισία;) Κοιτάξτε, πόσο υπερήφανος αισθάνεται ο πατέρας, του οποίου ο γιος "επιλέγει αυτοβούλως" να κρατήσει τη νηστεία του Ραμαζάν για πρώτη φορά, και με ποιον τρόπο τον ανταμείβει (έλεος!):
Αυτή είναι η αγαπημένη μου διαφήμιση. Ο μικρούλης Ραμαζάν, επιφορτίστηκε με ένα σημαντικό καθήκον. Θα το φέρει εις πέρας;
(πρόσθεσα υπότιτλους για να σας βάλω στο κλίμα):
(πρόσθεσα υπότιτλους για να σας βάλω στο κλίμα):
3 comments:
Xaxa, trelo ayto to ... hos geldin!
Τι να πω! Μιλάμε για άλλο μήκος κύματος διαφημιστές!
(Το blog είναι υπέροχο, απλά)
όχι παίζουμε!
θενκς για τα καλά σου λόγια, καλέ μου Βιολόγε:)
Post a Comment