η απρονοησία του αγγελή

Με έχω βαρεθεί πια. Όταν πρόκειται για μια έκθεση ή εκδήλωση που έχει διάρκεια, πέρα από το ότι τρενάρω την επίσκεψη μου μέχρι την τελευταία στιγμή, ελπίζοντας πάντα σε μια παράταση, σας ενημερώνω πολλές φορές, αφού αποτελεί πλέον απλώς ανάμνηση.

 
Το ίδιο συνέβη και με την έκθεση του Κώστα Τσόκλη στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Ελληνικού Προξενείου, 
 

 "Η απρονοησία του Προμηθέα", η οποία έχει κατέβει ήδη από την περασμένη Κυριακή (δεν άκουσα τίποτα για παράταση)!

  
Δεν το κάνω με δόλο για να μην ενημερωθείτε. Πάλι καλά που έχουμε και τον Ταξιδιώτη από το Εις την Πόλιν, που είναι πιο συγκροτημένος:) Η προβολή φλεγόμενων ξύλων στους τοίχους του Προξενείου, πέρα από το τί ήθελε να πει ο καλλιτέχνης, μας έφερε διάφορες σκέψεις και συναισθήματα, αλλά και μας ζέστανε λίγο το κοκκαλάκι, εκείνο το ψυχρό Μαγιάτικο απόγευμα.

 
 
Στην περίπτωσή μου, είναι η Πόλη που με ρουφάει (τι καλά να ρίχνεις τις ευθύνες σου αλλού) και δε μ' αφήνει σε χλωρό κλαρί. Εντάξει, και λίγο η μνημειώδης βαρεμάρα μου.

4 comments:

Anonymous said...

Δεν πειράζει Αγγελή, κάλιο αργά παρά ποτέ. Η αργοπορία έσωσε κόσμο.
Άλλωστε την ανατολή επιλέξαμε και το Yavas-Yavas.
Σε αγαπάμε και με την απρονοησία σου.
ΠανΚαπ

Στέλιος said...

Çok tsk ederim canım :)

trol said...

μην ανησυχείς αυτό ήταν easy-to-find, οπότε απλώς περνούσαμε από μπροστά, είδαμε φως κ μπήκαμε :)

αλλά για τόσα άλλα, σε ευχαριστούμε πού, περάσαμε τέλεια!

Angelis said...

Σας ευχαριστώ που με ανέχεστε, παρ' όλα τα κουσούρια μου.

Related Posts with Thumbnails