Ριφάτ..ένας φίλος από τα παλιά

Ο Ριφάτ είναι από τους πρώτους φίλους που έκανα στην Πόλη. Έχει μάλιστα πολύ γούστο ο τρόπος που γνωριστήκαμε. Με είχαν επισκεφτεί, που λέτε οι αγαπημένες μου Αναστασία και Έλσα και καθώς καπνίζαμε στο αγαπημένο μου ναργιλετζίδικο, προσπάθησα να τους αποδείξω πόσο εύκολο είναι να πιάσεις κουβέντα και στη συνέχεια να γίνεις ακόμα και φίλος, με τον διπλανό σου π.χ. σ' ένα καφέ. Ο διπλανός μου λοιπόν, έτυχε να είναι ο Ριφάτ και η θεωρία μου αποδείχθηκε στην πράξη!



Από τότε, ο Ριφάτ κι εγώ περάσαμε από 40 κύματα, αλλαγές επαγγελμάτων, στρατός, σχέσεις, χωρισμοί, μεταναστεύσεις , μέχρι που ξαναβρεθήκαμε σήμερα το βράδυ, πάλι στο ίδιο μέρος, απ' όπου ξεκίνησαν όλα. Μου μίλησε για την Ιταλίδα σύζυγό του, και για τη ζωή του στην Ελβετία κι εγώ τον ενημέρωσα για τα νέα της Πόλης! Αντιστράφηκαν οι ρόλοι, βλέπετε!



Η οικογένεια Ασλάν (το επίθετο του Ριφάτ) είναι πολυπληθής: 8 αδέρφια!! Κάθε φορά γνωρίζω και ένα καινούριο καρντάσι του!!! Κι όλοι είναι γλυκύτατοι! Τώρα πάει να επεκταθεί και προς Άπω Ανατολή, μιας και η κοπέλα του μικρότερου Φαντίλ είναι μια γλυκειά Γιαπωνεζούλα - μανικιουρίστα παρακαλώ!


No comments:

Related Posts with Thumbnails