Από παππού σε εγγονό

Στείλατε email στο info@bestpostawards.gr για να εξασφαλίσετε προσκλήσεις για την Τελετή Απονομής των Best Post Awards 2009; Ραντεβού στις 9 Φλεβάρη!

Το Tarihi Karaköy Balıkçısı (ιστορική ψαροταβέρνα του Καράκιοϊ) μπορεί όντως να παινεύεται για τη μακρά παρουσία του στην εστίαση της Πόλης.



Το μικρό μαγαζάκι δίπλα στην ψαραγορά του Καράκιοϊ (βλ. επίσης ψαραγορές Μπεσίκτας, Ψωμαθειών) άρχισε να ψήνει ψαράκια (μόνο μσεημέρι 12:00-16:00), τα οποία προμηθευόταν πάντα από αυτήν, το 1923 και συνεχίζει αδιάλειπτα έως σήμερα.




Κορωνίδα του - καθημερινά μεταβαλλόμενου ανάλογα με την ψαριά - μενού του, αποτελεί η θρυλική ψαρόσουπα, ένα παχύ βελουτέ με μπόλικη ψαροψίχα και άνηθο:



και το λαβράκι ψημένο στο χαρτί (μια σπεσιαλιτέ επίσης και του Pandeli):



Οι ευωδιές από τη θράκα φτάνουν μέχρι το παταράκι με τα ξύλινα τραπέζια, τα οποία καταλαμβάνονται από τους πεινασμένους εμπόρους της γειτονιάς.




Εδώ και έναν χρόνο, το Karaköy Balıkçısı απέκτησε ένα νέο αδερφάκι (ή καλύτερα εγγονάκι!), το εστιατόριο Grifin, το οποίο βρίσκεται στον τελευταίο όροφο του κτιρίου. Ο "απόγονος" έχει και πάλι αποκλειστικά ψαροκουζίνα, σ' έναν φροντισμένο χώρο με λευκά τραπεζομάντηλα και ψηλά ποτήρια κρασιού και μία από τις καλύτερες θέες που μπορείς να έχεις προς την Παλιά Πόλη καθώς μασαμπουκιάζεις.


3 comments:

KYRIAKOS said...

ΝΑΙ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ME TO Π ΚΕΦΑΛΑΙΟ..!
ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΟΛΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ. ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΖΕΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΣ.....ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΣΟΥ>>>!!!!!!!!!!!!

Anneta said...

Κι εγώ ξεροκαταπίνω πια κάθε βράδυ που διαβάζω τα του φαγητού, έχοντας μόλις φάει ένα ταπεινό πλην καλούτσικο τοστάκι.

Angelis said...

@Κυριάκος

Χα! Σε εξαπάτησα κι εσένα φίλε μου!
Ο αδύνατος τύπος με τα γυαλιά είναι ένας Τούρκος που έχω "νοικιάσει" για να εκτίθεται αυτός στη θέση μου και να προκαλεί τη ζήλεια όλων εσάς των νορμάλ ανθρώπων με τον νορμάλ μεταβολισμό:)

Εγώ είμαι 120 κιλά και κυκλοφορώ συνέχεια με κελεμπίες για να κρύβω τους σκεμπέδες που απέκτησα από τα ισκεντέρ και τα μπορέκια!

@Αννέτα

Κάποιες φορές θέλω κι εγώ να φάω κάτι απλό και λάιτ, αλλά όλο την τελευταία στιγμή ζητώ να μου προσθέσουν καμιά σαλτσούλα, λίγο τουρσί, τόσο δα καϋμάκι κτλ!

Related Posts with Thumbnails