Τελετή Απονομής Best Post Awards 2009

Αγαπητοί φίλοι ήγγικεν η ώρα!
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας για τις καλύτερες αναρτήσεις σε Ελληνικά blogs για το 2009 θα γίνει στις 9 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Η τελετή που θα φιλοξενηθεί στον χώρο του Nixon Bar (βρίσκεται στην οδό Αγησιλάου 61Β στον Κεραμεικό), αρχίζει στις 20:00.



Βρίσκομαι στην ευτυχή θέση να σας ανακοινώσω δυόμισι ευχάριστα νέα:
  1. Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό. Όλους εσάς δηλαδή! Αρκεί να στείλετε email στη διεύθυνση info@bestpostawards.gr και να κερδίσετε μια διπλή πρόσκληση. Σας υπενθυμίζω βέβαια, ότι λόγω του περιορισμένου χώρου θα επιτραπεί η είσοδος σε 100 άτομα (δηλαδή θα δοθούν μόνο 50 διπλές προσκλήσεις), γι' αυτό πρέπει να κάνετε γρήγορες κινήσεις!
  2. Θα είμαι κι εγώ εκεί! Θα έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε επιτέλους και να σας ευχαριστήσω προσωπικά για την στήριξή σας και την αγάπη που δείχνετε όλο αυτόν τον χρόνο στο Angelis and the Istanbul. Θα ανταλλάξουμε tips για την Πόλη, θα κανονίσουμε τη μελλοντική σας επίσκεψη στην Πόλη και φυσικά..θα τα πιούμε μέχρι τελικής πτώσης!
  3. Το μισό ευχάριστο νέο είναι ότι έχω ένα καλό προαίσθημα για τα αποτελέσματα, δεν ξέρω γιατί, αλλά χτες που έκανα βόλτα στο Βόσπορο το αεράκι της Πόλης μου ψιθύριζε χαριτωμενιές!
Λοιπόν, ακόμα εδώ είστε; Για να στέλνετε email για τις πολυπόθητες προσκλήσεις! Δείξτε για ακόμα μια φορά τα γρήγορα αντανακλαστικά σας! Άντε να σας χαρώ! Τσαμπούκ, τσαμπούκ (γρήγορα, γρήγορα!).

2 comments:

Anonymous said...

Αγγελή μας
Δεν θα είμαι στην Αθήνα, καθώς μόλις θα έχω επιστρέψει από την Αθήνα.
Έτσι και αλλιώς προτιμούμε να σε βλέπουμε στην Πόλη.
Σου εύχομαι, το τρίτο «μισό» ευχάριστο νέο να γίνει ολόκληρο.
Αλλά να ξέρεις. Για μας που σε παρακολουθούμε ανελλιπώς, έχεις ήδη το πρώτο βραβείο.
Καλή χρονιά
ΠανΚαπ.

Angelis said...

Αγαπητέ ΠανΚαπ,

Τι θα έκανα χωρίς όλους εσάς που με διαβάζετε;;

Ειδικά σε σας, χρωστώ και το χαμόγελό μου άλλωστε! Ξέρετε τι εννοώ!

Related Posts with Thumbnails