η Πυξίδα δείχνει in.gr



Η Πυξίδα είναι ένα ιστολόγιο, που ταξιδεύει μέσα από τις σελίδες του in.gr, στη διεύθυνση http://blogs.in.gr/pmprotzaki. Όπως σαφέστατα δηλώνει το όνομα του, το blog δημοσιεύει αναρτήσεις που αφορούν στα ταξίδια, τόσο σε μακρινούς, όσο και σε προορισμούς της "διπλανής πόρτας".



Ο "εγκέφαλος" πίσω από αυτήν την ενδιαφέρουσα πρόταση ιντερνετικής απόδρασης, είναι η Πέννυ Μπροτζάκη, κρητικιά στην καταγωγή - όπως διαβάζω στη σελίδα της - που εργάζεται για το το γνωστό ενημερωτικό portal του in.gr.


Ήταν μεγάλη η χαρά μου, όταν με ενημέρωσε ότι έκανε μια σύνθεση με τις αναρτήσεις της κατηγορίας Πρωινό στην Πόλη του Angelis and the Istanbul και την "ανέβασε" στον ιστοχώρο της Πυξίδας.



Το link της ανάρτησης υπάρχει και στην αρχική σελίδα του in.gr. Βέβαια για να το προλάβετε πρέπει να βιαστείτε, μιας και δεν θα μείνει για πάντα εκεί!



Είναι μεγάλη η τιμή που μου έγινε, μιας και γνωρίζω ότι δεν είμαι ο μόνος "εκεί έξω" που διεκδικεί τον χρόνο των απανταχού ταξιδευτών. Πόσο μάλλον, όταν μιλάμε για μια επιβράβευση από σοβαρούς και αξιόλογους επαγγελματίες του χώρου. Σας ευχαριστώ πολύ!

4 comments:

Γιώργος (Αθήνα) said...

Ωραίος!!!
Συγχαρητήρια!!!
...με τον άλλο τον διαγωνισμό των blogs, τελικά τι έγινε; ...μήπως έχω χάσει επεισόδια, Αγγελή;

Penny said...

Μεγάλη τιμή είναι για εμένα όλα αυτά τα καλά λόγια που γράφεις! Σε ευχαριστώ!

Έκανα την αλλαγή που μου ζήτησες αν και με μικρή καθυστέρηση λόγω φόρτου εργασίας. Το κείμενο θα μείνει στο πρωτοσέλιδο του in.gr τουλάχιστον μέχρι την Πέμπτη.

Angelis said...

@Γιώργος

Thnx σύντροφε!
Όχι, δεν έχασες κανένα επεισόδιο. Τα αποτελέσματα των Best Post Awards δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Καλύτερα έτσι, η καθυστέρηση μου επιτρέπει να τρέφω κάποιες αμυδρές (και μάλλον φρούδες) ελπίδες ακόμα!

@Πέννυ

Έχει πλάκα που ανταλλάσσουμε κοπλιμέντα, μου θυμίζει Ελληνικό (και Τουρκικό) πρωινάδικο show, όπου όλοι αγαπιούνται και αλληλο-εκθειάζονται:)

Όσο για την αλλαγή ευχαριστώ, βέβαια θα νομίζουν τώρα κάποιοι "καχύποπτοι" ότι ζήτησα κανένα ρουσφέτι, αλλά..άστους να νομίζουν ότι θέλουν!

Καλό κουράγιο στον αγώνα σου!

Γιώργος (Αθήνα) said...

Αγγελή άσε τις φρούδες ελπίδες του blog-διαγωνισμού!!! Νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο μέσο προβολής από το in.gr! Και σε τελική ανάλυση, ας έχεις εσύ σταθερά δουλειά!!!
Το τελευταίο μετράει, και στο εύχομαι!!!
Ασπάζομαι,
Γιώργος

ΥΓ: Ερεθίσματα για blogaρίσματα...πάντα θα υπάρχουν, και θα σε βρίσκουν!

Related Posts with Thumbnails