Κατόπιν εορτής

Ανήμερα Χριστουγέννων μίλησα με τους δικούς μου και αφού ανταλλάξαμε ευχές, μου άνοιξαν την όρεξη, υπενθυμίζοντάς μου το (απαράλλαχτο αλλά υπέροχο) μενού του οικογενειακού εορταστικού τραπεζιού, γεμάτο με παραδοσιακές σπεσιαλιτέ, με κορωνίδα το μπουμπάρι (γνωστό και ως μπάμπος).



Τηλέφωνο στη Μαρία / συνοδό στις γευστικές εξερευνήσεις και κατεύθυνση σε συγκεκριμένα εστιατόρια που κατά καιρούς μαγειρεύουν συνταγές της πάλαι ποτέ Οθωμανικής Εποχής. Δυστυχώς, μείναμε με την όρεξη για μπουμπάρι, οπότε ακολουθήσαμε το plan B (πάντοτε υπάρχει στην Πόλη), καταλήγοντας στο Karakoyum (το Καράκιοϊ μου) με ενδιαφέρον μενού και θέα στην Παλιά Πόλη.






Μπορεί να μη βρήκαμε γεύσεις από την παιδικές μας αναμνήσεις, αλλά το βοδινό Στρογγανώφ που επέλεξε το Μαράκι & το Μπον Φιλέ με κρεμ Cafe de Paris εγώ ταίριαζε στην περίσταση. Ξεκινήσαμε με λευκό τυρί σε φύλλο κανταιφιού και πράσινη σαλάτα για ορεκτικά.





Πολύ συμπαθητικό το περιβάλλον, με ωραία θέα - ειδικά το βράδυ που φωτίζονται τα τζαμιά, οι εκκλησίες και η γέφυρα του Βοσπόρου. Η διακόσμηση ήταν ιδιαίτερα γιορτινή, τόσο που δεν αργήσαμε να γίνουμε πάλι παιδιά..


1 comment:

Maria Hinni said...

omologoumenws...to monteeelo einai apla MIA 8EA:)
anamenw tin epomeni ''e3ereynisi'' mas!!!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails