Χάρηκα πολύ Selim!

Άλλοι θα ήθελαν να γνωρίσουν τους Depeche Mode, άλλοι τη Madonna κάποιοι ίσως και τον Tarkan. Εγώ πάντως πέταξα στα ουράνια με τη γνωριμία μου με τον τσιγγάνο βιρτουόζο του κλαρίνου Σελίμ Σεσλέρ!



Έπαιζε τις προάλλες στο Badehane και στο διάλειμμα πήγα να του δώσω συγχαρητήρια για τις θεϊκές μουσικές του. Περίμενα μια βαριεστημένη αντίδραση, μιας όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο αν δεν τον γνωρίζετε, έχει χορτάσει από φήμη, την αγάπη του κόσμου και μάλλον από λεφτά. Με το που αρχίσαμε να μιλάμε μου είπε με σιγουριά: "Είσαι Έλληνας"! Μου εξήγησε πως αν και ο ίδιος γεννήθηκε στην Κεσάνη της Τουρκικής Θράκης, η οικογένειά του ήρθε από την Ελλάδα (από τη Δράμα) με την ανταλλαγή των πληθυσμών το '23, γι' αυτό η ελληνική μου προφορά του ήταν οικεία. Μιλήσαμε για κάποια σχέδια που έχει στα σκαριά και μου έδωσε το τηλέφωνο του για να με πληροφορεί για τις συναυλίες που κανονίζει! Όπως φαίνεται και στην φωτό, το δέος που αισθάνθηκα μιλώντας με αυτό το "ιερό τέρας" ήταν απερίγραπτο!



Ίσως τελικά, η αξία ενός μεγάλου καλλιτέχνη να έγκειται και στη σεμνότητα. Ο Selim Sesler γίνεται κατευθείαν συμπαθής και σε κερδίζει με την απλότητα του. Μάλιστα, στο αστείο μου ότι μοιάζει με γιατρό ή δάσκαλο, όταν φοράει τα γυαλάκια του, απάντησε με ένα ειλικρινές και αφοπλιστικό "Ευχαριστώ πολύ"!

Ακολουθεί ένα απόσπασμα από το μουσικό ντοκιμαντέρ Crossing the Bridge / The Sound of Istanbul του Fatih Akin, όπου ανάμεσα στους μουσικούς που παρουσιάζει είναι και ο Selim.


2 comments:

Anonymous said...

Τυχερέ πέτυχες live εμφάνιση του Seşler; Η τουρκική Θράκη τό'χει με τους μεγάλους μουσικούς...πρωτοθυμίσου τον Burhan Oçal.
Γιώργος (Αθήνα)

Angelis said...

Εδώ που τα λέμε, δεν είναι και τόσο δύσκολο να τον ακούσεις, μιας και εμφανίζεται σε πολλά μαγαζιά της Πόλης.
Βέβαια, ήταν η πρώτη φορά που πήγα να του μιλήσω:)
Τώρα ακούω Burhan!
http://www.burhanocal.com/
Βαλκανοτζαζιές!

Related Posts with Thumbnails