Λαχματζούν; Last Year!

Μείνατε στο λαχματζούν εσείς; Χα, ας γελάσω!



Βρε 'σεις, ο κόσμος προοδεύει, νέες ιδέες κατεβαίνουν στα ευφάνταστα μυαλά των μαγείρων με σκοπό να γαργαλήσουν τις γευστικές μας χορδές.



Για παράδειγμα το πεϊματζούν, φτιαγμένο με την ίδια (περίπου) ζύμη με το λαχματζούν, αλλά με γέμιση τυρί (χωρίς κρέας). Συνήθως χρησιμοποιείται τυρί που λιώνει εύκολα, στην περίπτωση μου κασέρι. Κάποιες φορές νοστιμεύεται με πράσινα φυλλαράκια βοτάνων.



Για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ το original "ματζούν", μιας και βρήκα μονότονη τη γεύση του τυρένιου διαδόχου. Καλά έκανε η καλή μου η Μαρία, η οποία κινήθηκε σε γνωστά λημέρια (λέγε με κιοφτέ).


3 comments:

Imamis said...

Επιτέλους έχουμε Πόστ καινούργιο !!!

Γιούπι !!!

Angelis said...

Βρε συ Ιμάμη,

Γράφω όταν πιστεύω ότι κάτι αξίζει τον χρόνο σας (αλλά και τον δικό μου). Ακόμα κι έτσι, κάποιες φορές πέφτω έξω.

Επίσης, για να ξεφύγω από το ωράριο 09:00-17:00 και την ρουτίνα κατέληξα στην Πόλη.

Πάντως, το "γιούπι" σου με κολακεύει!

Anonymous said...

Ναι ναι τα δοκίμασα σε ένα ταχυφαγείο του Ταξίμ στη 1 τα ξημερώματα όταν ήθελα κάτι "δυτικό" και light για εκείνη την ώρα...ούτε συζήτηση ότι δεν μου έκανε για μενού...μα αυτό ούτε για ορεκτικό δεν φτάνει...όχι να χορτάσεις με δαύτο! Πάντως όχι και τόσο πλαστικό yemek...αχ (Van) otlu peyniri με φρεσκοψημένη λαγάνα!!! Γιώργος (Αθήνα)

Related Posts with Thumbnails